Serwis AGD

Co zrobić, kiedy zepsuje się sprzęt AGD?

Jak doskonale wiadomo, już od wielu lat obserwujemy fizyczne postarzanie produktu. Oznacza to więc, że decydując się na zakup nowego urządzenia od dowolnego producenta, powinniśmy się liczyć z tym, że sprzęt ten z pewnością nie będzie tak solidny i wytrzymały, jak elektronika z czasów naszych dziadków. Dzieje się tak ze względu na to, że postęp technologiczny jest na tyle duży i silny, iż ciągle możemy liczyć na jakieś nowinki technologiczne. Zatem urządzenia nie mogą być tak trwałe, gdyż w żaden sposób nie mielibyśmy bodźca do zakupu nowych rozwiązań. Ponadto przesadna miniaturyzacja podzespołów różnych sprzętów sprawia, że niejednokrotnie ich naprawa z założenia wydaje się być nieopłacalna i w razie jakichkolwiek problemów całkiem z niej rezygnujemy. 

 

Warto mieć jednak świadomość, że inwestycja w nowy sprzęt może napędzać cały mechanizm tworzony przez marketing, gdzie reklamy zachęcają nas do tego, by kupować więcej i tak dalej. Tego typu działania poza generowaniem swoich ilości elektrośmieci i nadszarpnięciem naszego budżetu domowego nie wnoszą nic pozytywnego. Z kolei naprawa sprzętu AGD bywa naprawdę opłacalna, o ile wybierzemy solidne do tego miejsca. Z pewnością możemy przyznać, że jako profesjonaliści i jeden z najlepszych serwisów elektroniki w naszym kraju – o ile nie najlepszy – bez problemu Poradzimy sobie ze stawianymi nam wyzwaniami.

Jak działa nasz serwis AGD?

Mimo tego, iż nasza siedziba mieści się w Warszawie, realizujemy naprawy urządzeń AGD na o wiele szerszą skalę. Tak naprawdę współpracujemy nie tylko z klientami z naszego kraju, ale również z całego świata. Oferując najwyższej jakości usługi, mamy nadzieję, że uda nam się sprostać oczekiwaniom klientom w każdym calu. Niewątpliwie od strony technicznej jest to formalność, gdyż dysponujemy świetnym zapleczem technologicznym, aktualną wiedzą z zakresu nowoczesnych technologii, a także posiadamy szeroki dostęp do podzespołów i części zamiennych. Dodatkowo dokładamy wszelkich starań, by udoskonalać obsługę klienta i kontakt z klientem, co dla nas jest również istotne.

Na samym początku, jeszcze przed formalnym rozpoczęciem współpracy z nami, kiedy sprzęt trafia do naszego serwisu, zajmujemy się podstawową dla nas czynnościom, czyli wszelkie prace rozpoczynamy od dokonania bezpłatnej diagnozy. Warto zauważyć, że nasze podejście do wykonywanej pracy znacznie różni się od powszechnej opinii na temat tego typu działań. Powierzone nam zadania wykonujemy z pasją, dlatego też poważnie i rzetelnie podchodzimy do tematu. Przeprowadzona przez nas analiza usterki stanu technicznego urządzenia, które będziemy naprawiać, jest naprawdę wnikliwa. Oznacza to więc, że możemy nie tylko znaleźć rozwiązanie danego problemu, ale jego przyczynę, co z kolei wpływa na prowadzone prace i późniejsze działanie sprzętu. 

Warto zauważyć, że nie ma dla nas znaczenia wiek urządzenia, jego stan techniczny, rodzaj usterki, do której doszło – wszelkie powierzone nam działania realizujemy na taką samą skalę. Należy jednak wspomnieć, że dzięki temu, i nasz zespół tworzą prawdziwi fachowcy, z powodzeniem możemy sobie poradzić zarówno z najnowszymi rozwiązaniami sprzętowymi, jak i również nieco starszymi urządzeniami.

Serwis AGD, któremu warto zaufać

Nasze działania prowadzimy w ramach serwisu pogwarancyjnego. Wydawać by się mogło, że zajmujemy się tylko i wyłącznie serwisowaniem profesjonalnych sprzętów kuchennych, czyli szeroko rozumianego sprzętu gastronomicznego, ale działamy także w ramach drobniejszych urządzeń i serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami osoby prywatne. Oprócz bezpłatnej diagnozy, po której klient może zrezygnować z naszych usług w dowolnym momencie, na świadczone usługi udzielamy także gwarancji. Nieustannie dokładamy wszelkich starań, by dbać o relacje z klientem, dlatego też pozostajemy otwarci na różnego rodzaju pytania. Postaramy się wnikliwie udzielić odpowiedzi w przypadku skomplikowanych kwestii i z pełnym zrozumieniem opowiedzieć o problemach, które należy rozwiązać w przypadku powierzonego nam sprzętu uprzednio uszkodzonego. Bez znaczenia, czy doszło tutaj do usterki w wyniku niewłaściwego użytkowania, pewnych błędów, czy mówimy o zużywaniu się podzespołów, czy także niewyjaśnionych przyczynach na pierwszy rzut oka. Nasi fachowcy doskonale radzą sobie z różnego rodzaju trudnościami, co potwierdza dotychczasowe zadowolenie klientów.

Iviter Ursus

Iviter Ursus

(+48) 501 648 087
(+48)  797 247 552

Orląt Lwowskich 59 02-495 Warszawa

godziny pracy oddziału:  
poniedziałek - piątek 10:00-19:00& 
sobota: nieczynne

Darmowy odbiór i wysyłka sprzętu

Darmowy odbiór i wysyłka sprzętu

Bezpłatny transport sprzętu do serwisu i z serwisu na terenie całej Polski. Cała operacja nie zobowiązuje do zlecenia nam odpłatnej usługi

Gwarancja 12 miesięcy!

Gwarancja 12 miesięcy!

Wprowadzenie 12 miesięcznej gwarancji świadczy o naszej pewności co do jakości wykonywanych przez nas napraw.

Niezobowiązująca diagnoza.

Niezobowiązująca diagnoza.

Wstępna diagnoza każdego urządzenia - zawsze jest bezpłatna.