Wysyłka sprzętu

Odbierzemy twój uszkodzony sprzęt zupełnie bezpłatnie

W trosce o naszych klientów i sprawne działania prowadzone w serwisie zupełnie bezpłatnie i bez zobowiązań odbieramy, a także odsyłamy sprzęt na terenie całej Polski. Na terenie Warszawy zazwyczaj odbiór urządzeń realizujemy we własnym zakresie. Jednakowoż chwilowo usługa kuriera warszawskiego została zawieszona, ale o ewentualnych zmianach będziemy informować na bieżąco.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że bardzo wiele osób zastanawia się nad tym, czy naprawa sprzętu jest jeszcze opłacalna. Różnego rodzaju usterki bywają mocno kłopotliwe, a nie do końca wiadomo, jak należy się zachować. Szukanie konkretnego serwisu, który często odmawia nawet dokonania diagnozy usterki, zniechęca klientów do podejmowania decyzji związanych z naprawą urządzeń. Dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby klientom korzystającym z naszych usług zaproponować zupełnie nową inicjatywę. W przypadku uszkodzonego sprzętu wystarczy skorzystać z naszej oferty. Wychodzenie z domu nie jest tutaj konieczne – można zamówić naszego kuriera, który przyjedzie pod wskazany adres i całkowicie bezpłatnie odbierze uszkodzony sprzęt. Oczywiście musimy wspomnieć o tym, że sprawa nie dotyczy przesyłek wielkogabarytowych. W dalszym etapie będziemy mogli przeprowadzić bezpłatną diagnozę sprzętu i dokonać naprawy, jeżeli otrzymamy zgodę ze strony klienta.

Proponowane przez nas działania wcale nie są zobowiązujące. W sytuacji, kiedy klient nie wyraża zgody na naprawę, również całkowicie bezpłatnie odeślemy urządzenie na wskazany adres.
W związku z tym, że nasza siedziba mieści się w stolicy kraju, czyli w Warszawie, odbioru uszkodzonych sprzętów z tego miasta realizujemy we własnym zakresie. W przypadku dalszych miejscowości znajdujących się na terenie całego kraju przesyłki odbiera firma kurierska.

Jak działa bezpłatne odbiór sprzętu?

1. Oferowana usługa związana z odbiorem sprzętu jest całkowicie bezpłatna. Ponadto sprzęty również odsyłamy na nasz koszt niezależnie od tego, czy zdecydujecie się na jego naprawę w naszym serwisie. Nawet w sytuacji, kiedy zrezygnujecie z usług, nie ponosicie dodatkowych kosztów za ponowne skorzystanie z usług kurierskich.
2. Wspomnieliśmy o tym, że na terenie Warszawy odbioru sprzętu realizujemy we własnym zakresie, aczkolwiek usługa ta została chwilowo zawieszona.
3. Kiedy zdecydujecie się skorzystać z naszych usług, musicie dokładnie zapakować sprzęt. Dalszym krokiem zostanie czekanie na opłacanego przez nas kuriera. Kluczowe jednak jest to, aby sprzęt spakować odpowiednio, by nie doszło do jego dodatkowego uszkodzenia także w trakcie transportu.

Jak zamówić kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu?

Aby skorzystać z naszych usług, wystarczy skontaktować się z nami w sposób mailowy. Wiadomości powinna zostać zawarta informacja o tym, jakiego sprzętu dotyczy usterka. Należy zatem napisać, co chcecie nadać do naszego serwisu oraz wskazać adres odbioru sprzętu. 

Zgłoszenie można wysłać na wskazany adres:

info@iviterursus.pl


W sytuacji, kiedy odbiór urządzenia ma się odbyć na terenie Warszawy, prosimy dodatkowo wyraźnie wskazać tę informację w tytule wiadomości.
Naturalnie można z nami skontaktować się także telefonicznie i ustalić wszelkie szczegóły, ale niewątpliwie poczta elektroniczna będzie wygodniejszą formą komunikacji.

Jak powinien być spakowany sprzęt?

Spakowanie sprzętu na czas transportu jest niezwykle istotne. Pamiętajmy, że w sytuacji, kiedy nie zadbamy o poprawne zabezpieczenie urządzenia, możemy doprowadzić do dodatkowych uszkodzeń w trakcie transportu. Dlatego też w sposób szczególny należy zwrócić uwagę na ochronę pakowanego przedmiotu. Najlepiej, aby warstwa chroniąca była rozbudowana. Koniecznie przedmiot musi także mieć sztywne opakowanie zewnętrzne. Wnętrze z kolei należy wypełnić miękką warstwą, a sam przedmiot dodatkowo jeszcze raz owinąć czymś twardym. Oczywiście możemy dowolnie konfigurować wskazane przez nas propozycje, ale warto pamiętać o podstawowej zasadzie. Mianowicie szczególnie istotne jest to, aby zastosować kilka warstw ochronnych, w tym także warstwę miękką, która powinna być dostosowana do urządzenia i jego gabarytów.

Kilka przykładów, jak spakować sprzęt do transportu


W zależności od rodzaju urządzenia powinniśmy dokładnie przemyśleć pakowanie go na czas transportu.
Koniecznie jednak pamiętajcie o tym, że przed dokładnym zapakowaniem urządzenia, w przesyłce należy umieścić kartkę ze swoimi danymi oraz opisem usterki. W informacji powinien znaleźć się także numer telefonu.

Przykłady poprawnego pakowania sprzętu 


W sytuacji, kiedy wysyłamy telefon lub tablet należy owinąć się w gazety, lub w folię bąbelkową. Jeżeli używamy gazet, pamiętajmy, aby było ich kilka warstw. Warstwa ochronna powinna być naprawdę solidna, o czym należy pamiętać. Wtedy całość powinniśmy umieścić w kartonie, który dodatkowo należy dokładnie i szczelnie uzupełnić gazetami lub innym wypełniaczem. Ważne jest to, aby w przygotowanej przesyłce nie było luzu.

Wysyłając ekspres do kawy, należy urządzenie włożyć do pudełka. Najlepszym rozwiązaniem będzie wybór tego kartonu, w którym zostało na zakupione. Przestrzeń należy wypełnić miękkim materiałem, jeżeli zaobserwujemy luz. Następnie kluczowe jest to, aby wybrać jeszcze większy karton, umieścić tam zapakowany wcześniej sprzęt, a całość uzupełnić wypełniaczami. Z powodzeniem możemy użyć tutaj kawałków kartonów, podnieconych gazet itd.
Wysyłając wzmacniacz audio, należy owinąć go grubą warstwą folii bąbelkowej, kawałkami kartonów, a całość ponownie włożyć w solidny karton. Tutaj również warto wykorzystać dodatkowe opakowanie, do którego wkładamy zapakowany sprzęt, a luźne miejsce uzupełniamy elastycznym wypełniaczem.


Ważna informacja


Nasze działania nie są prowadzone w ramach gwarancji. Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym.
 

Iviter Ursus

Iviter Ursus

(+48) 501 648 087
(+48)  797 247 552

Orląt Lwowskich 59 02-495 Warszawa

godziny pracy oddziału:  
poniedziałek - piątek 10:00-19:00& 
sobota: nieczynne

Darmowy odbiór i wysyłka sprzętu

Darmowy odbiór i wysyłka sprzętu

Bezpłatny transport sprzętu do serwisu i z serwisu na terenie całej Polski. Cała operacja nie zobowiązuje do zlecenia nam odpłatnej usługi

Gwarancja 12 miesięcy!

Gwarancja 12 miesięcy!

Wprowadzenie 12 miesięcznej gwarancji świadczy o naszej pewności co do jakości wykonywanych przez nas napraw.

Niezobowiązująca diagnoza.

Niezobowiązująca diagnoza.

Wstępna diagnoza każdego urządzenia - zawsze jest bezpłatna.